Posted on

Konkurss, kuru mēs zaudējām

Turpinājums. Sākums ir atrodams šeit

2011. gada maijā viens liels tirdzniecības tīkls izsludināja konkursu vienam no saviem veikaliem.

Daudzām tirdzniecības organizācijām saule ir liela problēma. Tieši saules stari karsē un kausē preces. Apģērbi un sadzīves priekšmeti ļoti ātri izbalē. Iepakojums un audums zaudē krāsu spilgtumu un tā rezultātā zaudē preces izskatu. Vitrīnas un lieli logi, tie ir nepieciešamie apstākļi, lai pievilinātu klientus, taču tie ļauj iekļūt tiešajiem saules stariem. Tonēšana palīdz atrisināt daļu problēmas.

Stiklu tonēšanas konkursa noteikumi

Konkursa noteikumi – noņemt veco plēvi un uzlīmēt jaunu. Kopējā aplīmējamā platība ir 120 kvadrātmetri stikla, vēlamā jaunā plēve, ar kuru jāveic stiklu tonēšana – maksimāli melna, necaurspīdīga… Pēc apskates, mūsu menedžeris brīdināja, ka pavisam melnu mēs neuzstādīsim. Tas ir bīstami. Sastādījām komercpiedāvājumu, montāžai piedāvājam plēvi no sava preču klāsta ar gaismas caurlaidību 35%. Plēvi izvēlējāmies ņemot vērā klienta prasības un kopējās tehniskās rekomendācijas stiklu tonēšanai. Pie komercpiedāvājuma pievienojām paraugus. Brīdinājām, ka gadījumā, ja būs kādi jautājumi vai šaubas, mēs vienmēr būsim gatavi atbildēt un sniegt konsultāciju.

Šo konkursu mēs zaudējām

Painteresējāmies kādēļ. Sportiska interese. Mūsu cena par darbu veikšanu (plēves noņemšana un stiklu tonēšana) izrādījās augsta, tādēļ, lai ieekonomētu tika izvēlēts priekšlikums ar mazāku ciparu. Montāžas kvalitātes argumenti, tehniskie rādītāji netika izvērtēti.

Labi. Dzīve turpinās. Šis nav mūsu klients.

Kā konkursa uzvarētāja uzņēmums izpildīja darbus? Kādēļ pasūtītājam būs jāmaina daļa no stikla pakešu logiem, lasiet šeit.